12-11-2010 | EXPIRA LA 18-11-2010
Job expirat
- Angajatul preia comenzile şi cerinţele clientului, rezolvă problemele şi plângerile apărute, deasemenea răspunde la întrebările clienţilor telefonic.
- Trebuie să asigure un flux de lucru continuu în cadrul Contact Centerului, prin cunoştinţele avute în sistemele aplicate,
- Este răspunzător pentru preluarea apelurilor atunci când Shift Managerul este în afara programului, respectiv pentru escalarea problemelor
- Satisfacerea cerinţelor venite din partea clientului, după principii bine definite, în special pentru atingerea unui nivel înalt de satisfacţie şi loialitate din partea clientului
- Identificarea eficientă şi exactă a problemei reclamată de client, şi rezolvarea problemei ori prin telefon, ori prin implicarea departamentului corespunzător
- Problemele reclamate de client trebuie rezolvate eficient, în aşa fel ca şi clientul să fie de accord, dar să şi corespundă normelor impuse de firma
- Cunoştinţe de bază ale calculatorului ,cum ar fi word, email, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a tasta, şi de a introduce informaţii într-o baza de date
- Mod de gândire orientat spre client
- Abilitate dezvoltată de a rezolva problema ( abordare logică, analitică)
- Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă, ( argumentare concisă şi logică, abilitate de a observa pasiv şi eficient)
- Deschis la provocările profesionale
- Cunoştinţe aprofundate despre produse şi servicii
- Flexibilitate
- De încredere în ceea ce constă conformarea cu termenele şi normele, pentru executarea propriei arii de răspundere
- Disponibilitate de lucru in ture
- Spirit de echipă
CGS Romania este una dintre cele mai mari companii pe piata de call center/contact center din Romania.
Pe langa alte beneficii, oferim certificare internationala alaturi de un pachet salarial foarte motivant, la nivel occidental, conditii excelente de lucru si sanse reale de promovare.
In cadrul companiei noastre sunt apreciate performanta, implicarea, abilitatile de leadership, proactivitatea, dar mai ales valorile umane. Oamenii reprezinta cel mai important atu al companiei.
Alatura-te echipei noastre entuziaste si dinamice pentru dezvoltarea ta profesioanala!
www.cgsinc.ro
www.cgsinc.com
CGS Incorporated este leader pe piata contact center din Romania si una dintre cele mai mari companii de acest gen din lume.
www.cgsinc.com / www.cgsinc.ro