Job expirat
Organizarea, conducerea, verificarea si raportarea activitatii de constructive si amenajari.
Planificarea, dezvoltarea si pregatirea proiectelor;
Colaborarea cu biroul de arhitectura la dezvoltarea proiectului si obtinerea de avize de constructie;
Stabilirea de bugete necesare lucrarilor si a listelor de cantitati;
Negocierea cu potentialii furnizori de materiale si servicii;
Incheierea de contracte pentru lucrari;
Monitorizarea lucrarilor la fata locului in calitate de reprezentant al beneficiarului;
Aprobarea fiselor de consum conform calitatii, cantitatii planificate si utilizarea reala a materialelor.
Mentinerea relatiei cu furnizorii si continua imbunatatire a calitatii lucrarilor si optimizarea costurilor.
Aplicarea de masuri corective in vederea optimizarii eficientei, calitatii lucrarii si a costurilor;
Monitorizarea prestatiei subordonatilor si aplicarea de recompense sau masuri punitive;
Revizuirea si tinerea la zi a regulamentului intern pe domeniul de activitate;
Verificarea, completarea si mentinerea patrimoniului de lucru in stare functional;
Aplicarea si verificarea masurilor de protective a muncii;
Raportarea saptamanala a activitatii si rezultatelor atinse;
• cunostinte PC (Excel)
• experienta in constructii;
• foarte bune abilitati de comunicare;
• capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale;
• capacitate de structurare a prioritatilor;
• spirit organizat, perseverent;
• capacitate de munca in echipa;
• bune abilitati de relationare interpersonalal
Mediu de lucru profesionist;
Pachet motivational corelat cu performanta;
Clientul nostru este o importanta companie care activeaza la nivel national.
DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.
Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.