Job expirat
- Operează toate serviciile electronice destinate clienților - preia și inițiază apeluri și e-mailuri, operează în baza de date;
- Furnizează informaţii, acordă asistenţă, tratează reclamaţii prin telefon, e-mail sau chat, conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru;
- Înregistrează fiecare apel, e-mail și chat preluat sau inițiat în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru;
- Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate faţă de nevoile clienţilor;
- Acordă suport colegilor mai puţin experimentaţi şi dovedeşte spirit de echipă.
- Cunoștințe de limba Germană la nivel avansat;
- Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu/ avansat;
- Cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare;
- Foarte bune abilități de comunicare;
- Perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite;
- Persuasiune și proactivitate;
- Atitudine pozitivă și orientare către client;
- Capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii.
- Primă de relocare/ instalare;
- Training-uri specifice activității;
- Pachet salarial peste media pieței;
- Bonusuri de performanță lunare;
- Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional;
- Asigurare medicală privată;
- Mediu de lucru profesionist si plăcut.
Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane.
Expertiza noastra acopera urmatoarele domenii:
• Recrutare si selectie de personal
• Training
• Consultanta si management al resurselor umane (sisteme de evaluare, analiza de climat organizational, managementul schimbarii, coaching managerial)
Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim va rugam sa consultati www.train2perform.ro.