Job expirat
- Responsibility for processing accounts receivable transaction;
- Responsibility for activities assigned by the team lead;
- Collecting debts, negotiating payment terms, sending payment reminders;
- Processing internal accounting documents;
- Making corrections in various internal documents;
- Controlling the booking of the documents processed in order to assure the accuracy;
- Communicating with the client;
- Develops good client relationships and good relations with the colleagues.
- At least 1 year experience in accounting;
- Fluency in Swedish language and good command of English is a must;
- Good all round SAP skills is a must;
- Good communication and development skills.
- Attractive work environment within a dynamic team;
- Motivating salary package based on personal achievements;
- Career development within a multinational company.
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro