Job expirat
- Identifica si / sau revizuieste permanent sursele de achizitie;
- Negociaza contractul de achizitie (termenii contractului, pret, data de livrare) cu furnizorii de materie prima;
- Tine evidenta si actualizeaza contractele existente;
- Realizeaza si urmareste achizitiile de materie prima, este direct responsabil de respectarea termenului de livrare;
- Organizeaza transportul;
- Intocmeste documentele necesare vamuirii si mentine relatia cu comisionarul vamal;
- Monitorizeaza comenzile catre furnizori de la lansare pana la finalizare (receptie);
- Urmareste plata furnizorilor, tine evidenta platilor;
- Verifica in permanenta stocurile de materii prime, cauta sa eficientizeze achizitiile;
- Propune achizitii pe stoc pentru materia prima de baza, urmarind consumarea stocului;
- Propune materiale si accesorii similare celor de achizitionat in situatiile in care acestea nu mai sunt disponibile, sau termenul de livrare depaseste termenul limita de livrare stabilit initial;
- Planifica si organizeaza pe categorie de materie prima, necesarul de achizitie;
- Intocmeste raportari specifice referitoare la furnizori, produse si fluxuri de aprovizionare.
- Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
- Operare PC (Word, Excel) – nivel avansat;
- Limba engleza - nivel avansat (scris si vorbit);
- Cunostinte avansate de calcul matematic si metode specifice de aprovizionare;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Cunostinte referitoare la metodele de plata, conditii de transport, conditii de livrare (INCOTERMS);
- Intelegerea si aplicarea celor mai bune practici si tehnici in domeniul achizitiilor;
- Cunostinte operare SAP reprezinta avantaj;
- Absolvent al Facultatii de Textile poate reprezinta avantaj.
Compania a luat nastere in anul 1993 si are ca obiect de activitate producerea si comercializarea propriilor colectii sub marca proprie.
NISSA inseamna in tot ce face creativitate, dinamism, deschidere, indrazneala, grija pentru detalii si frumos si nu in ultimul rand consecventa.
Colectiile NISSA se adreseaza: adolescentilor: casual si sport, si pentru persoane cu varste cuprinse intre 25-45 ani: casual, office si de seara.
Produsele sunt promovate atat in magazile proprii cat si in magazine agreate de noi.