Job expirat
MISIUNEA POSTULUI:
administrarea magazinului in vederea cresterii permanente a performantelor echipei magazinului: cifra de afaceri, costuri, productivitate a muncii.
PRINCIPALELE ATRIBUTII:
- administreaza magazinul
- raspunde de aspectul comercial al magazinului
- organizeaza activitatea in magazin
- aplica politica comerciala a firmei
- asigura respectarea procedurilor
- instruieste, organizeaza, evalueaza si motiveaza personalul din subordine
- experienta minimum 3 ani in domeniul comertului, de preferat in sectorul alimentar
- experienta intr-o pozitie de management constituie avantaj
- foarte bune cunostinte de gestiune
- abilitati de lucru cu oamenii
- spirit comercial
- persoana dinamica
- disponibilitate pentru program prelungit
- orientare spre indeplinirea obiectivelor
- salariu motivant, corelat cu performantele obtinute
- perioada de instruire
- sansa unei cariere intr-o companie multinationala
Companie multinationala ce detine o retea de 24 de magazine alimentare.