25-10-2008 | EXPIRA LA 31-10-2008
Job expirat
-Veti fi responsabil(a) pentru introducerea, mentinerea la zisi anularea pachetului comercial Care Pack conform cererilor clientilor interni si externi, pentru inregistrarea/validarea produselor Care Pack vandutesi oferirea de suport administrativ pentru activitatile de vanzare a acestor produse.
-Satisfactia clientului: atitudine proactiva in relatia cu clientii; asigurarea calitatii datelor oferite; stransa relationare cu toate persoanele implicate;
-Asumarea responsabilitatilor de Front Office (FO)si coordonarea activitatilor ce implica participarea partenerilor; aplicareasi utilizarea eficienta a proceselor; asigurarea unei colaborari stranse cu omologii din Back office (BO); interpretarea cererilor clientilor; ofera raspunsuri la intrebarile venite de la BO.
-Asigurarea legaturii dintre echipele de management, contabilitate, vanzari, suport, livrare, BO, evolutia procesuluisi client; asigurarea gestionarii eficiente a conflictelor cu partenerii;
-Evaluarea periodica a activitatiisi asigurarea conformitatii proceselor cu cerintele de audit.
ALTE RESPONSABILITATI:
-Veti fi responsabil(a) pentru finalizarea corecta din punct de vedere operational a contractelor, in conformitate cu prevederile legalesi comerciale incluse in angajamentul fata de client.
Instruirea partenerilor, a agentilor de vanzarisi a persoanelor implicate; adaptarea continutului trainingurilor la necesitatile locale.
-Testarea atitudinii clientilor fata de noile aplicatii oferite.
-Monitorizarea incidicatorilor de processi a performanteisi escalarea erorilor catre organizatia locala de prelucrare contractesi management.
-Asigurarea gestionarii corecte a produselor Care Pack in cadrul sistemelor HPS.
-Prezentareasi escalarea dificultatilor catre echipa de management sau orice alta echipa implicata.
-Asigura respectarea standardelor de conduita.
Responsabilitati privind normele de sanatatesi securitate in munca:
-sa isi insuseascasi sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatiisi sanatatii in muncasi masurile de aplicare a acestora;
-sa nu procedeze la scoaterea din functiune, modificarea, schimbarea sau inlaturarea arbitrara a masinilor, aparaturii si sa utilizeze corect aceste dispozitive;
-sa comunice imediat angajatoruluisi/sau angajatilor desemnati orice situatie de munca pe care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitateasi sanatatea angajatilor precumsi accidentele suferite de propria persoana;
-sa participe la instruirile de Securitate si Sanatate in munca, ori de cate ori este convocat;
CERINTE POST:
-Tanar absolvent
-Fluenta in limba engleza scrisa si vorbita.
-Fluenta in limba germana scrisa si vorbita.
-Cunostinte aprofundate de informatica – pachet Microsoft (Windows, Office, Internet Explorer)
-Competente analitice superioare, spirit inovativ, gandire proactiva
-Capacitati de interrelationare excelente, orientare catre client
-Abilitati de prezentare
-Capacitate de lucru in conditii de stress
-Independenta personala si profesionala
-Persoana motivata, foarte organizata, capabila sa respecte termene limita stricte
-Flexibilitate, capacitate invatare rapida
-Nivel ridicat de competenta profesionala
CERINTE COMPETENTA
-Orientare catre client
-Competente organizatorice si interpersonale
-Capacitate ridicata de lucru in echipa
Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.