Job expirat
- Administreaza aplicatia de tip ERP
- Asigura suportul pentru utilizatorii aplicatiei
- Dezvolta si implementeaza rspoarte noi conform specificatiilor
- Centralizeaza si raporteaza bug-urile aplicatiei
- Cunostinte avansate de Sql Server, Reporting Services, Crystal Reports,
- Experienta in utilizarea si suportul aplicatiilor de tip CRM/ERP,
- Cunostinte bune de administrare Windows,
- Gandire analitica si capacitate de sinteza,
- Capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
- Persoana dinamica, cu initiativa, adaptabila lucrului in echipa
Compania ofera un pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic.
Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.
In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.
Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.