Job expirat
Atributii:
• Prezentarea produselor bancii clientilor sau potentialilor clienti
• Identificarea nevoilor clientilor si recomandarea serviciilor si produselor adecvate
• Administrarea bazei de clienti
• Efectuarea operatiunilor de decontare in conturile clientilor
Cerintele postului:
• Studii superioare sau medii economice
• Cunostinte despre reglementarile BNR si a legislatiei in domeniu
• Cunostinte operare PC
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
• Cunostinte privind operatiunile/tranzactiile bancare
• Abilitati de vanzare
• Abilitati excelente de comunicare
• Persoana analitica, responsabila, organizata, rezistenta la stress
Constituie avantaj:
• Experienta in activitatea financiar - bancara de minim 1 an
• Cursuri de tehnici de vanzare, tehnici de negociere, comunicare
Daca profilul dumneavoastra corespunde cerintelor descrise mai sus si doriti sa va alaturati echipei MKB Romexterra Bank, trimiteti CV-ul insotit de scrisoare de intentie, pana cel mai tarziu la data de 20.10.2008.
Numai candidatii selectati pe baza CV-urilor vor fi contactati.
MKB Romexterra Bank angajeaza Administrator Front Office/Sales&Service Specialist la Bucuresti