Job expirat
• Reprezinta firma in relatia cu institutiile de stat pe probleme de personal:ITM si AMOFM
• Administreaza documentele de personal si baza de date
• Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, formular interviu, recomandari, aviz medical, cazier, declaratie deduceri personale, cerere de card)
• Asigura inregistrarea contractelor individuale de munca si vizarea carnetelor de munca la ITM
• Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile si toate modificarile intervenite pe parcursul relatiei de munca
• Intocmeste, transmite si arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara si procedurilor de lucru interne
• Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate
• Aigura evidenta corecta a inscrierilor in Registrul General de Evidenta a Salariatilor
• Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor
• Asigura corecta evidenta a concediilor anuale si lunare pe departamente si informeaza periodic managerii asupra acestora
• Distribuie salariile cash, solicitand semnatura angajatilor, impartind suma ridicata de responsabilul salarizare
• Raspunde de intocmirea, pastrarea si evidenta carnetelor de munca, precum si de corectitudinea datelor inscrise
• Obtine avizele necesare de la ITM local pentru deschiderea si inchiderea carnetelor de munca
• Intocmeste decizii, note de lichidare, acte aditionale, adeverinte de venit solicitate de salariat
• Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare, precum si relatiile operative cu medicul de medicina a muncii
• Informeaza angajatii cu privire la modificarea procedurilor interne stabilite prin ROI
• Actualizeaza si comunica la nivelul companiei modificarile organizatorice aprobate: organigrama, ROI, proceduri interne.
• Studii superioare
• Cursurile de pregatire in domeniul legislatiei – Codul muncii
• Diploma de specialitate - inspector resurse umane
• Confirmarea anuala – obtinuta de la ITM- VIZAT PE 2008
• Experienta in domeniu minim 2 ani
• Cunostinte juridice / legislatia muncii
• Limba engleza (citit, scris, vorbit) – nivel mediu
• Operare PC (MS Office, Excel avansat) – cunoasterea soft-ului Carisma prezinta un avantaj
• Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
• Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune
• Initiativa, spontaneitate, spirit practic, informare, sociabilitate, tact, amabilitate, ambitie, incredere in sine, energie, fluenta verbala.
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.