Job expirat
-intelegerea planului de achizitii si a specificatiilor de produs;
-cunostinte privind intocmirea unui contract si urmarirea derularii acestuia;
-cunostinte privind plasarea comenzilor catre furnizor;
-comunicarea permanenta cu furnizorul in scopul identificarii de noi produse si obtinerii celor mai bune oferte;
-transmiterea de informatiilor catre furnizori in vederea intocmirii ofertelor;
-comunicarea cu beneficiarii marfurilor achizitionate pentru optimizarea actiunilor de achizitii viitoare;
-cunostinte privind evaluarea stocurilor de marfuri;
-bune cunostinte privind lucrul cu facturi fiscale;
-capacitate de colectare a documentelor si informatiilor privind receptiile de marfuri.
- studii superioare finalizate(tehnice sau economice, constituie avantaj);
- experienta min. 1 an in domeniul achizitiilor/comercial;
- bune abilitati de comunicare si negociere;
- cunostinte de limba engleza;
- cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Word, Outlook;
- cunostinte de nivel mediu privind operarea in SAP sau alt sistem informatic de business, specific domeniului achizitii;
- flexibilitate in gandire, capacitate ridicata de analiza si interpretare a informatiilor;
- persoana ferma, cu atitudine proactiva, ordonata, hotarata in atingerea rezulatelor;
- disponibilitate program prelungit.
- salariu motivant, pe masura activitatii desfasurate;
- mediu de lucru tanar, dinamic, competitiv;
- posibilitatea dezvoltarii personale.