Job expirat
•Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;
•Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite;
•Furnizarea de informatii cu privire la oferta emag, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc;
•Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent;
•Realizeaza rapoarte de activitate.
Studii superioare (absolvent sau in curs);
•Foarte bune cunostinte tehnice;
•Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
•Limba engleza: nivel mediu/avansat.
CONSTITUIE UN AVANTAJ
•Minim 1 an experienta pe un post similar;
•Cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare.
APTITUDINI
•Capacitatea de a asimilia rapid noi cunostinte tehnice;
•Viteza de reactie;
•Autocontrol;
•Rabdare;
•Gandire logica, structurata.
•Programe de integrare;
•Mediu tanar care incurajeaza dezvoltarea;
•Oportunitatea de a lucra cu ultimele tehnologii;
•Traininguri, certificari, cursuri;
•Salariu si bonusuri de performanta motivante;
•Stabilitate.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.