Job expirat
Preluarea comenzilor de la clienţi prin email/ telefon şi introducerea acestora în aplicaţia IT utilizată;
Furnizează solicitanţilor date corecte şi complete privind produsele oferite de companie, prin utilizarea corespunzătoare a sistemului informaţional;
Menţinerea şi dezvoltarea unor relaţii profesionale cu clienţii în vederea menţinerii unui nivel ridicat al satisfacţiei clienţilor şi fidelizării acestora;
Dezvoltarea portofoliului actual de clienți pe zona alocată.
Experiență de cel puțin 1 an în call center/ customer support;
Abilități bune de comunicare, ascultare activă și interrelaționare;
Persoană energică, persuasivă, cu atitudine serioasă, pozitivă;
Atitudine orientată spre satisfacerea cerințelor clienților;
Capacitate de adaptare și învățare rapidă;
Orientare către rezultat;
Cunoștințe operare PC (MS Office).
Contract de muncă pe perioadă determinată: 01 Septembrie 2017 – 30 Noiembrie 2017;
Salariu fix motivant;
Posibilitatea de dezvoltare a carierei într-un mediu de lucru profesionist şi dinamic.
Trimite CV-ul pe adresa de e-mail: recrutare@edituradelfin.ro.
Cine suntem? ...o echipă dinamică, cu dorinţă de dezvoltare continuă ...Editura Delfin este una dintre cele mai cunoscute edituri de pe piaţa românească, principala activitate fiind publicarea şi vânzarea materialelor didactice dedicate învăţământului preuniversitar: ghiduri pentru profesori, culegeri de exerciţii şi probleme, antologii de texte literare, caiete de vacanţă şi instrumente avansate pentru îmbunătăţirea performanţei şcolare.