Agent call-center

Uti Grup

15-12-2017 | EXPIRA LA 15-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor și a emailurilor de la clienți și înregistrarea lor în sistemul informatic;
- Contactarea persoanelor nominalizate pentru a soluționa evenimentele înregistrate;
- Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității;
- Generarea rapoartelor de activitate periodic sau la cerere.


CERINTE

- Studii medii sau superioare;
- Experiență în posturi care presupun relaționarea cu clienții reprezintă avantaj;
- Cunoștinte bune MS Office (Word, Excel), navigare internet;
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală;
- Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și capacitate de a prioritiza;
- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte;
- Responsabilitate, initiativă;
- Abilități de lucru în echipă.


DESCRIEREA FIRMEI

UTI is a holding of powerful and flexible companies, capable of offering a wide and complex range of customized products and services.
UTI has a 21-year long experience on the national and international markets, its competencies in various fields are covered by its 4 business lines: Homeland and Defense Security, Information Technology and Communications, Traffic Management,
Construction and Facility Management and provides turnkey solutions for transportation, energy, oil & gas industry, government, local authorities, financial institutions, corporations and commercial sites. For the next five-year long period UTI has established bold strategic goals, such as listing to an European stock exchange and getting international brand recognition.