Job expirat
- Preluarea apelurilor telefonice de la clienti si raspunderea la e-mail-uri;
- Solutionarea diverselor situatii aparute avand ca scop atingerea obiectivelor companiei si respectarea instructiunilor interne;
- Oferirea de informatii corecte si complete si de servicii de consiliere, rezolvarea problemelor clientului la primul contact sau transferarea corecta la departamentul responsabil;
- Cunoasterea excelenta a aplicatiilor utilizate, a procedurilor si instructiunilor;
- Atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite de catre management;
- Administrare corecta si de încredere a datelor.
- Limba franceza – nivel avansat (scris si/sau oral);
- Capacitate de invatare rapida;
- Experienta in gestionarea relatiei cu clientii (avantaj);
- Disponibilitate pentru program de lucru in ture;
- Aptitudini excelente de comunicare si relationare cu clientul;
- Interes pentru dezvoltare profesionala;
- Orientat spre identificarea solutiilor.
- Politica salariala atractiva: Salariu de baza motivant, bonuri de masa, bonusuri in functie de performanta ;
- Training specializat in cadrul companiei;
- Experienta internationala;
- Mediu de lucru profesional si motivant;
- Oportunitatea de a utiliza si dezvolta abilitatile lingvistice;
- Posibilitatea de crestere in cadrul unei companii multinationale.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.