Job expirat
In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati se afla:
-Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls)
-Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
-Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti.
-Experienta anterioara pe un post de colectare creante este obligatorie;
-Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;
-Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
-Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
-Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
-Auto-motivat si cu spirit de echipa;
-Cunostinte de Limba Engleza constitue un avantaj;
Pachet salarial atractiv
Echipa tanara si dinamica
Provocari profesionale
Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
Oportunitati de promovare
Training de specialitate
Valoris este o companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul -relatiilor
cu clientii - si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii companiei dumneavoastra.
Valoris construieste si dezvolta servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center pentru a deveni un reper de excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si pentru a sustine progresul companiilor dumneavoastra.
Incepand cu echipa noastra manageriala si continuand cu profesionistii in tehnologie/comunicare, fiecare reprezentant Valoris contribuie la promovarea obiectivelor afacerii dumneavoastra.
Parcurgem un proces riguros de recrutare a reprezentantilor Valoris, pentru a ne asigura ca sunt angajati cei mai buni. Odata ce au devenit parte a echipei, ei parcurg un proces de instruire in etape si cursuri dedicate.
Valoris Iti Construieste Cariera
Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.