Job expirat
Descrierea job-ului:
Misiunea: Dezvoltarea portofoliului existent de clienti prin actiuni de descoperire a noi oportunitati de afaceri, de promovare si de vanzare a serviciilor si echipamentelor companiei
Responsabilitati:
Asigura consolidarea si dezvoltarea portofoliului de clienti prin vanzarea de servicii de optimizare a consumului de utilitati din apartamente cu ajutorul apometrelor radio pentru apa calda si apa rece si al repartitoarelor de costuri pentru incalzire
Realizeaza in teren numarul de vizite la clientii potentiali stabilit prin graficul de vizite pe care il are drept obiectiv
Planifica in clar, efectueaza si gestioneaza vizitele la clienti, stabilind planuri de actiune cu identificarea clientilor potentiali, datelor de vizita, obiectivelor, actiunilor si rezultatelor asteptate
Actualizeaza fisele de client pentru fiecare client din zona de responsabilitate dupa fiecare vizita
Implementeaza in teren politica de vanzari a societatii utilizand resursele avute la dispozitie
Culege informatii din zona de responsabilitate privind asteptarile si tendintele clientilor potentiali si asigura transmiterea operativa a acestora la superiorul ierarhic in scopul cresterii volumului vanzarilor si a satisfactiei clientilor
Raporteaza rezultatele lunii anterioare si rezultatele anuale cumulate, detaliindu-si demersurile si actiunile in raportul individual de activitate (saptamanal / lunar)
Identifica nevoile clientilor pentru a crea oferte comerciale personalizate si, in functie de acestea, propunere solutiile cele mai potrivite pentru respectivul client potential, spre validare
Urmareste, analizeaza, valideaza si se asigura de transformarea ofertelor comerciale in contracte noi de prestari servicii sau de vanzare de echipamente
Distribuie in teren materiale de informare a clientilor si de promovare a serviciilor si echipamentelor societatii
Candidatul ideal:
Studii medii/superioare constituie un avantaj
Experienta in vanzari / customer care constituie un avantaj
Experienta in cadrul firmelor de administrare imobile sau in relationarea cu asociatiile de proprietari constituie avantaj
Foarte bune abilitati de comunicare; curiozitate profesionala; gandire logica; spirit de initiativa
Abilitati de organizare, time planning
Abilitati de analiza si sinteza
Competentele tehnice (instalatii, energetica) reprezinta un avantaj
Cunostinte solide de utilizare a pachetului MS Office (excel, word, powerpoint)
Beneficii:
Pachet salarial motivant (parte fixa si parte variabila) + tichete de masa
Posibilitatea de dezvoltare profesionala pe baza unui parcurs de cariera corect stabilit, care sa ofere vizibilitate pe termen mediu
Brunata este un exportator danez independent care oferă soluţii flexibile pentru facturarea individuală a costurilor de încălzire şi apă. Oferim soluţii optime pentru economisirea energiei prin intermediul unui program al unui echipament de contorizare uşor adaptabil.
Serviciu de înaltă calitate
Brunata are aproape un secol de experienţă în domeniul dezvoltării, al producţiei şi al contorizării. Repartitoarele de cost Brunata patentate şi soluţiile speciale de defalcare garantează că serviciul de înaltă calitate este unul standard pe orice piaţă.
Brunata - o companie internaţională
Brunata este o companie internaţională cu sediul central în Danemarca cu o reţea de filiale şi parteneri din toată Europa şi din China. Per total, avem mai mult de 20 de milioane de contoare/repartitotare Brunata în funcţiune.