03-10-2014 | EXPIRA LA 02-11-2014
Job expirat
SCOP:
Organizeaza procese de selectie si negocieza termenii de contractare pentru Servicii si Echipamente aferente Retelei Mobile. Coordoneaza fluxul ordinelor de achizitie catre furnizorii de Servicii si Echipamente aferente Retelei Mobile in vederea asigurarii conformitatii cu prevederile contractelor in vigoare si cu procedurile si politicile interne ale Companiei pentru urmatorii clienti interni: Divizia Comutatii Si Servicii Retea, Divizia Sisteme Radio & Transmisiuni, Divizia Implementare Retea, Departamentul Operatiuni Logistica Si Transporturi Romania.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Emite ordinele de achizitie pentru Servicii si Echipamente aferente Retelei Mobile alocate de seful direct conform Cererilor de Achizitie si specificatiilor tehnice si urmareste fluxul acestora pana la aprobare, pentru a se asigura ca se respecta procedurile in vigoare;
•Contacteaza clientii interni in vederea verificarii acuratetei infomatiilor din documentele atasate comenzilor interne (liste de cantitati, preturi);
•Realizeaza procesul de achizitie pentru Servicii si Echipamente aferente Retelei Mobile de la plasarea ordinului de achizitie si pana la livrarea adecvata a produselor in vederea asigurarii livrarii si fluxului adecvat;
•Emite contractele pentru noi achizitii si reinnoieste contractele existente cand este necesar in vederea asigurarii introducerii corecte a conditiilor comerciale negociate;
•Furnizeaza informatii relevante despre statusul ordinelor de achizitie catre departamente/ divizii in vederea mentinerii unei bune comunicari in timpul procesului de achizitie;
•Efectueaza cercetare de piata(RFI, RFP, RFQ) in vederea gasirii echipamentelor si serviciilor solicitate de clientii interni, in cazul in care aceste echipamente si servicii nu au fost inca achizitionate sau nu sunt parte dintr-un contract existent, respectand procedurile si politicile de achizitie;
•Furnizeaza diverse rapoarte comparative intre ordinele de achizitie plasate si bugetul existent in vederea urmaririi cheltuielilor si a mentinerii acestora in limitele bugetului existent;
•Diploma studii universitare (de preferat profil economic/ tehnic).
•Minim 2 ani de experienta in achizitii de preferat de natura tehnica;
•Reprezinta avantaj experienta in achizitii de servicii si echipamente aferente retelelor de telefonie mobila;
•Cunostinte utilizare MS Office(Word, Excel, Outlook, Power Point) - nivel mediu;
•Cunostinte utilizare SAP - nivel mediu;
•Limba engleza - nivel mediu;
•Atitudine pozitiva;
•Integritate,
•Abilitati dezvoltate de negociere;
•Capacitate de analiza si atentie la detalii;
•Bune abilitati de organizare si sinteza a informatiei;
•Cooperare, spirit de echipa;
•Initiativa;
•Orientare catre rezultat si client;
•Flexibilitate, adaptabilitate la schimbari.
POSTUL ESTE PE PERIOADA DETERMINATA
Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.