Job expirat
- Ofera suport clientilor de natura comerciala (preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi, suport post-vanzare, furnizare informatii corecte si complete privind produsele companiei. etc.);
- Menține și dezvoltă bune relații cu clienții companiei prin activitati de comunicare telefonica, e-mail, identifica nevoile clientilor si ofera solutii;
- Păstrează permanent legătura cu membrii departamentului Vânzări pentru gestiunea corespunzătoare a clienților și o optimă relaționare cu aceștia;
- Se asigura ca solutiile oferite si agreate cu clientul sunt procesate in contul acestuia, actualizarea bazelor de date;
- Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile companiei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.
Candidatul ideal
- Experienta anteriora in Call Center/Customer Support, minim 1 an, reprezinta un avantaj;
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office).
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine pozitiva;
- Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii.
- Responsabilitate, spirit de echipa, incredere si proactivitate
- Pachet salarial net 1800 ron + bonusuri de performanta
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist si dinamic
ENVIRONMENTAL GLOBAL SOLUTION ofera servicii de inalta calitate si vine in intampinarea nevoilor clientilori cu solutii si servicii complete in domeniul Protectiei Mediului