Job expirat
• Raspunde la toate apelurile cu privire la rezervari intr-o maniera profesionala si in conformitate cu standardele companiei;
• Se asigura ca rezervarile sunt complete in ceea ce privesc detaliile cu privire la oaspeti, rezervari la restaurante;
• Introduce informatii 100% corecte in sistem si actualizeaza informatiile oaspetilor cu privire la rezervari;
• Se informeaza despre evenimentele care au loc in hotel si cunoaste orarul de functionare al celorlalte puncte de vanzare din hotel;
• Confirma rezervarile, claseaza corespondenta, introduce in baza de date informatiile privind rezervarea fiecarui oaspete(surse de rezervare, data sosirii/plecarii), tarifele, solicitarile speciale, agentia de turism, special account, cine face rezervarea;
• Opereaza in sistem cererile de rezervare/modificare/anulare si confirmare in scris a operatiunii efectuate;
• Comunica receptiei orice modificare sau anulare de rezervare a zilei in curs;
• Promoveaza restaurantele si celelalte puncte de vanzare din hotel;
• Acorda informatii turistice generale viitorilor clienti, daca acestia le solicita
Nivelul de studii
• Medii sau postliceale
Calificari/specializari necesare:
• cunostinte limba engleza (avansate)
• cunostinte calculator
Competentele postului
• abilitati de relationare cu clientii
• aptitudini de comunicare
• atentie concentrata si distributiva
The InterContinental Bucharest is a landmark of the Romanian capital, the first five-star hotel in the city, built in 1971 and still the highest hotel building in town. The InterContinental Bucharest set the capital’s five-star standards for many years after the opening.
The most unique attraction of the hotel is the breath-taking views, overlooking the city, in its very heart.
Spacious and elegantly decorated, our 257 rooms and suites exude a feeling of comfort and relaxation.