Job expirat
- procesarea solicitarilor de rezervari hoteliere si consilierea clientilor privind ofertele
- gestionarea portofoliului de clienti: individuali, corporate, agentii de turism revanzatoare (ofertare, contractare, derulare)
- procesarea cererilor de oferte personalizate (grupuri, evenimente);
- generarea documentelor in sistemul backoffice precum si inregistrarea facturilor de la furnizori si a incasarilor de la clienti;
- operarea sistemului de gestiune hoteliera si atributii front office
- alte activitati specifice departamentului de productie.
- Studii superioare finalizate sau in curs
- Experienta de minim 6 luni - 1 an in turism ( agentie de turism, hotel, sunt acceptate si internship-uri )
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Cunostinte bune PC: Office (word, excel); mail; internet
- Abilitati de comunicare (scrisa si orala), vanzare si negociere
- - abilitati in identificarea potentialilor clienti, atragerea si fidelizarea acestora;
- capacitate de a lucra constructiv in echipa;
- persoana organizata, energica, gandire pozitiva, amabilitate si perseverenta
Companie hoteliera cu o experienta de peste 10 ani in Bucuresti si in Constanta. Birou de lucru in Bucuresti, zona Unirii