Job expirat
Asigura suportul si procesul de vanzare in cadrul interactiunilor rezultate prin intermediul mediilor online de comunicare (site-uri dedicate, forum, social media) cu un grad ridicat de profesionalism si asigurand un grad de satisfactie ridicat din partea clientilor prin promovare/vanzarea produselor si serviciilor Telekom si rezolvarea cerintelor acestora .
1.Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
2.Sustine procesul de vanzare si il finalizeaza acolo unde este cazul;
3.Identifica in mod corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
4.Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
5.Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
6.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
7.Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
8.Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;
9.Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.