01-06-2018 | EXPIRA LA 01-06-2018
Job expirat
- Asigura comunicarea cu clientii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare-iesire, corespondenta scrisa- fax, e-mail, posta), conform procedurilor
in vigoare;
- Furnizeaza informatii generale (tarife, servicii, acoperire pachete, retea de distributie etc.) sau personalizate (data facturii, ultima zi de plata etc);
- Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Isi informeaza superiorul direct asupra tuturor aspectelor exceptionale legate de activitatea de care o desfasoara;
- Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta planificat;
- Studii medii/superioare (constituie un avantaj);
- Experienta profesionala dobandita intr-o firma de comunicatii mobile (constituie un
avantaj);
- Experienta de minimum 3 luni in relatia cu clientii (constituie un avantaj);
- Cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
- Limba engleza (nivel mediu)
- Orientare catre client;
- abilitati de lucru in echipa;
- abilitati excelente de comunicare;
- capacitate de organizare si planificare a activitatii;
- abilitati de invatare rapida;
- Parte salariala fixa + tichete de masa;
- Bonusuri atractive calitate/cantitate;
Professional, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, executive search, evaluare de personal, assessmnet & development centers, audit organizational si training.
Pastram confidentialitatea si tratam cu profesionalism fiecare candidatura.
Site: www.professional.com.ro
Sediul central:
Bucuresti
B-dul. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1
Filiale:
Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Timisoara.
Rep Moldova - Chisinau
MD-2068, Chisinau, str. Miron Costin nr. 7, biroul 404
Bulgaria - Sofia
Sofia 1000,B-dul Vitosha, nr.66, etaj 4