28-12-2019 | EXPIRA LA 28-12-2019
Job expirat
Descrierea jobului
Care va fi rolul tau?
Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii;
Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limba romana/engleza/italiana;
Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie;
Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri;
Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni.
Candidatul ideal
Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti!
Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii Blue Air.
Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!
Ce ne dorim de la tine?
Cunostinte de limba Engleza si Italiana la nivel avansat;
Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti;
Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
Spirit de echipa si mult entuziasm;
Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii);
Ce iti oferim?
Mediu de lucru placut;
Colaborare de lunga durata si training de start platit;
Servicii medicale private la Regina Maria;
Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/