22-03-2020 | EXPIRA LA 22-03-2020
Job expirat
Descrierea jobului
Care va fi rolul tau?
Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii;
Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limba romana/engleza;
Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie;
Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri;
Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni.
Candidatul ideal
Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti!
Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii care utilizeaza servicii Airlines.
Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!
P.S : Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa.
Iar noi iti oferim un bonus consistent pentru fiecare recomandare :)
Ce ne dorim de la tine?
Cunostinte de limba Engleza nivel avansat;
Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti;
Experienta in domendiul travel/ turism constituie avantaj;
Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
Spirit de echipa si mult entuziasm;
Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii)
Ce iti oferim?
Mediu de lucru placut;
Colaborare de lunga durata si training de start platit;
Servicii medicale private la Regina Maria;
Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster;
Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei;
Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala;
Alti peste 500 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/