Job expirat
- Preia apelurile clientilor (doar activitati inbound) si le ofera suport, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
- Ofera suport tehnic clientilor pentru solutionarea diverselor probleme: blocare/ deblocare carduri/ utilizare POS/ activitati de online banking;
- Limba italiana- nivel minim B2 (mediu-avansat);
Bune abilitati de customer service (orientare catre client, amabilitate, tact, diplomatie);
- Abilitati de operare PC de baza;
- Disponibilitate pentru lucrul in ture, inclusiv munca de noapte.
Locul de munca: cladire de birouri moderna din zona Pipera (5 minute de mers pe jos de la metrou), Bucuresti;
- Program de lucru: luni- duminica, mai multe variante de ture de 8 ore plus o ora pauza de masa in interval de 24 ore, 2 zile libere/ saptamana;
- Pachet salarial oferit: 1900 RON net+ tichete de masa (15 lei/ tichet)+ sporuri: de casca, de week-end, de noapte+ bonus de performanta;
- Pentru toti angajatii care lucreaza in turele de noapte se plateste transportul casa-serviciu cu taxiul;
- Posibilitate reala de avansare la pozitii de Team Leader sau Project Manager.
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.