Job expirat
- telesales si stabilire intalniri pentru agentii de teren
- generare de lead-uri pentru echipa de vanzari
- prospectarea pietei si generarea de potentiali clienti
- prezentarea succinta a serviciilor companiei prin telefon si email
- cunoştinţe de bază ale calculatorului ,cum ar fi word, email, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a introduce informaţii într-o baza de date
- Mod de gândire orientat spre client - Abilitati de gestionare a contactelor / relatiilor comerciale,
- Abilităţi de comunicare (argumentare concisă şi logică, abilitate de a observa pasiv şi eficient)
- Deschis la provocările profesionale
- Flexibilitate
- De încredere în ceea ce constă conformarea cu termenele şi normele, pentru executarea propriei arii de răspundere
- Spirit de echipă
- experienta anterioara de lucru in aria serviciilor de Contact Center reprezinta un avantaj
Pachet salarial atractiv:
- oportunitati de promovare
- bonus in functie de rezultate
- grila de comision raportata la performante
- mediu de lucru tanar si profesionist
- formare profesionala
Training oferit din partea companiei
Companie de servicii IT cu sediul in Bucuresti