Job expirat
- Identificarea potentialilor clienti;
- Gestionarea portofoliului de clienti actuali si contractarea de clienti noi;
- Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic;
- Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice;
- Solicitarea de oferte catre hotelurile interne si externe;
- Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe;
- Emiterea documentelor de calatorie;
- Urmarirea derularii actiunii turistice de la preluarea comenzii pana la finalizarea acesteia;
(Pe intreaga derulare a procesului de vanzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, incasare, emitere documente de calatorie, feedback calatorie);
- Mentinerea relatiei cu clientii pe parcursul calatoriei; daca este cazul, rezolvarea eventualelor probleme;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii, interni si externi;
- Contactarea furnizorilor interni si externi (hoteluri, companii rent-a-car, etc.) si negocierea contractelor de colaborare cu acestia;
- Desfasurarea de diverse alte activitati specifice activitatii de turism si ticketing;
- Desfasurarea de activitati de back-office (proceduri interne de lucru, flux vouchere, contabilitate primara, urmarire incasare facturi).
- Respectarea procedurilor de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie.
- Informarea managerului si punerea in practica a deciziilor acestuia;
- Experienta intr-un post similar;
- Experienta in crearea si vanzarea de pachete turistice si bilete avion;
- Experienta in lucrul cu sistemele de rezervari online;
- Cunostinte de constructie tarifara servicii si pachete de servicii pentru grupuri si individuali (turism intern, extern, ticketing);
- Cunostinte temeinice de operare pe calculator( pachetul microsoft office);
- Atitudine profesionala la telefon si in sediu;
- Persoana organizata, punctuala, constiincioasa si responsabila;
- Experienta vanzari in front office
- abilitati de comunicare, relationare si exprimare;
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea altor limbi straine constituie avantaj);
- Comunicativitate, seriozitate, punctualitate, persuasivitate, initiativa, atentie distributiva, dorinta de lucru in echipa;
- Cursurile/studiile de specialitate reprezinta un avantaj;
- Ordonat, organizat, punctual.
- Capabil sa respecte dead-line-urile.
- Comunicativ, sociabil, usor integrabil in echipa.
- Atentie sporita la detalii
- Pro-activ
SC GE-COST 2001 SRL este o societate infiintata in anul 2001 si activeaza in urmatoarele domenii de activitate: organizarea de evenimente si conferinte, servicii de agentii de turism touroperatoare; furnizare programe de FPC acreditate ANC, organizarea de vizite transnationale (inclusiv suport local si international pentru implementarea acestor activitati in cadrul proiectelor), organizarea si gestionarea productiei programelor proprii.
Calitatea produselor, eficienta, creativitatea si profesionalismul echipei (departamentul de management, departamentul de formare profesionala continua, departamentul marketing, departamentul vanzari, departamentul rezervari, departamentul transport, agenti, team-leaderi, ghizi) care se afla la fiecare pas alaturi de client si este interesata permanent de bunastarea acestuia, sunt cateva dintre premizele ce stau la baza atingerii obiectivelor firmei.
Incepand din anul 2011, GE-COST 2001 SRL este implicata activ in derularea proiectelor cu finantare externa (POSDRU si REGIO), participand in mod direct atat la implementarea activitatilor de management, promovare si publicitate, cat si la cele de furnizare programe de FPC.
Astfel, GE-COST 2001 SRL a fost beneficiar al mai multor proiecte din cadrul DMI 5.1, fiind responsabil atat cu managementul tehnico-financiar, precum si cu organizarea si supervizarea activitatilor propuse. Proiectele s-au adresat somerilor si persoanelor in cautarea unui loc de munca, urmarind informarea si consilierea acestora, formarea profesionala prin participarea la cursuri de calificare / specializare, furnizarea de servicii de mediere precum si asistenta in vederea initierii unei afaceri.
In dezvoltarea si implementarea proiectelor POSDRU, GE-COST 2001 SRL a dezvoltat parteneriate cu institutii publice specializate in servicii de ocupare, respectiv AJOFM-uri din regiunile de implementare.
GE-COST 2001 SRL a fost, de asemenea, partener in 3 proiecte din cadrul AP6, DMI 6.1 fiind responsabil cu formarea profesionala a persoanelor apartinand grupurilor vulnerabile si cu infiintarea a mai multor Structuri de Economie Sociala, in zonele urbane si rurale ale judetului Bucuresti Ilfov si in 3 proiecte din cadrul AP2, DMI 2.3, fiind responsabil cu activitati specifice de management, activitati de informare si publicitate adresate grupului tinta si activitati de formare profesionala pentru angajati institutii private.
Compania lucreaza cu o echipa de experti interni si externi din toata tara, pregatiti oricand sa satisfaca cele mai exigente cerinte pentru lucrari de un inalt nivel de competenta. Credem ca accesul egal si nediscriminatoriu la consiliere si formare profesionala a oamenilor este conditia esentiala reala pentru adaptarea sectorului public si privat la conditiile economice concurentiale de pe piata unica europeana.
Firma GE-COST 2001 este afiliata/autorizata urmatoarelor organisme:
• 2015 – autorizatii de formare profesionala emise de catre Autoritatea Nationala de Certificare pentru meseriile / competentele: Agent vanzari, Contabil, Competente antreprenoriale, Comunicare in limba engleza
• 2015- acreditare Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti pentru furnizare servicii mediere a muncii pe piata interna si servicii informare si consiliere;
• 2014 – autorizatii de formare profesionala emise de catre Autoritatea Nationala de Certificare pentru meseriile: manichiurist-pedichiurist, camerista, macelar, inspector resurse umane, cosmetician si receptioner hotel;
• 2013 – autorizatii de formare profesionala emise de catre ANC, oferind cursuri de: expert achizitii publice si agent de securitate;
• 2011 – membru al Pactului Regional pentru Ocuparea Fortei de Munca si Incluziune Sociala Bucuresti-Ilfov;
• 2009 – membru al Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti;
• 2005 – membru al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism – ANAT.