Job expirat
- Preluare / efectuare apeluri telefonice;
- Vizionari oportunitati imobliare
- Contact permanent cu clientii;
- Completarea, consultarea si actualizarea bazei de date, anunturi etc.;
- Coordonarea si realizarea expeditiilor de corespondenta;
- Redactarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea tuturor documentelor necesare desfasurarii activitatii;
- Aprovizionarea cu resurse si materii prime necesare desfasurarii activitatii;
- Intocmirea de rapoarte si analize specifice activitatii.
- O persoana comunicativa, inteligenta, motivata, dornica de invatare si de dezvoltare;
- Persoana riguroasa, organizata, punctuala;
- Experienta in domeniul imobiliar constituie un avantaj;
- Abilitati de negociere;
- Abilitati de organizare;
- Atentie la detalii;
- Experienta in secretariat;
- Cunostinte in promovare online;
- Cunostinte MS Office, Internet;
- Capacitate de lucru independent
- Telefon, laptop, masina (se deconteaza combustibilul)
Societatea comerciala GREENHOLD SRL, infiintata in anul 2017, isi desfasoara activitatea in domeniul imobiliar cu precadere in dezvoltare imobiliara.