Job expirat
Cautam Operatori Call Center pentru clientul nostru, un important retailer Online de pe piata romaneasca.
Postul presupune:
- Preluarea si solutionarea apelurilor si a solicitarilor primite pe mail si chat de la clientii companiei;
- Respectarea procedurii si regulilor interne privind interactiunea cu clientii companiei
- Comunicarea directa cu departamentele operationale ale companiei si firma de curierat in vederea solutionarii problemelor clientilor
- Orientare catre client, abilitati de conciliere si empatie;
- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;
- Rapiditate in actiune, personalitate energica, eficienta si cu gandire pozitiva;
- Spirit de echipa, colegialitate si implicare activa in actiunile colective;
- Capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate.
- Disponibilitate efectuare program in ture, 5 zile pe saptamana in intervalul luni - duminica
Program: cu normă întreagă, 8 ore/zi plus 1 oră pauză de masă, dispus în 2 ture, în intervalul orar 09:00-18:00 sau 13:00-22:00, respectiv 40 ore/ săptămână, lucrandu-se 2 weekend-uri pe luna cu program 10.00 – 19.00;
Beneficii: salariu fix
Persons este o agentie de recrutare si leasing de personal infiintata la sfarsitul anului trecut de catre o echipa tanara de antreprenori.
Start-up inteligent, pozitiv si inovator, echipa noastra si-a propus sa revolutioneze modul in care interactionam ca specialisti in resurse umane atat cu angajatorul cat si cu potentialul candidat.
Echipa noastra furnizeaza servicii integrate de:
• Recrutare si selectie de personal; Executive Search
• Administrare de personal si Salarizare
• Leasing de personal
• Consultanta in resurse umane
• Centru de evaluare de personal
• Outplacement