Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala care activeaza in domeniul bancar.
Responsabilitati:
- verificare si reconciliere garantii;
- receptionare, verificare,si consemnarea eligibilitatii garantiilor;
- ordonare si scanare dosare;
- procesarea dosarelor in aplicatie si completarea de chestionare.
Contract initial pe perioada determinata de 4 luni.
Program de lucru: L-V 9:00 - 17:30, zona Unirii.
Pentru aplicatie, va rog sa trimiteti cv-ul dvs pe adresa de e-mail i.achim@trenkwalder.ro , specificand postul pentru care aplicati.
- experienta in activitate cu dosare de credite;
- studii medii/ superioare economice;
- cunostinte cu privire la operatiuni de back-office (gestiune interna/ casierie) in sistemul bancar sau similar;
- cunostinte avansate de operare PC;
- abilitatea de a lucra cu documente si cifre.
Pachet salarial:
- 1200 lei net + tichete de masa
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).