Job expirat
Postul este in cadrul Departamentului Helpdesk Banca si Internet Banking / Sector Helpdesk Banca
Obiectivul / misiunea postului
Asigurarea primului nivel de suport pentru toti angajatii bancii pentru problemele specifice intampinate, rezolvarea acestora – in masura competentei –escaladarea problemelor ce nu pot fi rezolvate catre nivelul urmator de suport si urmarirea rezolvarii acestora.
Responsabilitati principale
• Acorda primul nivel de suport angajatilor bancii pentru toate categoriile de cereri pentru care sectorul Helpdesk este responsabil, conform cu instructiunile de lucru ce reglementeaza aceasta activitate.
• Analizeaza cererile primite, in colaborare cu celelalte departamente/sectoare din Divizia IT şi cu alte entitati ale băncii, pentru furnizarea unor solutii rapide si corecte.
• Acorda prioritate problemelor urgente a caror nerezolvare poate afecta imaginea bancii si poate avea un impact negativ asupra activitatii bancare. Informeaza imediat superiorii ierarhici cu privire la acestea.
• Escaladeaza catre nivelurile urmatoare de suport problemele a caror rezolvare excede competenta departamentului.
• Monitorizeaza cererile escaladate catre nivelurile superioare de suport, urmareste si faciliteaza rezolvarea acestora si sesizeaza superiorilor ierarhici intarzierele aparute.Raporteaza superiorilor ierarhici problemele si erorile frecvent semnalate, pentru identificarea unor solutii optime de rezolvare.
• Pentru produsele si situatiile specifice, asigura testarea noilor functionalitati si urmareste punerea in productie a acestora. Monitorizeaza functionarea aplicatiilor informatice in perioada imediat urmatoare implementarii unor noi solutii/module, in scopul identificarii eventualelor probleme post – implementare.
• Asigura inregistrarea in aplicatia Service Desk a solicitarilor si observatiilor primite telefonic sau prin e-mail de la angajatii bancii (indeosebi a celor cu impact major asupra performantelor sistemului informatic).
• Acorda suport pentru rezolvarea problemelor de comunicatie si a defectiunilor fizice/tehnice aparute la echipamentele ce sunt in responsabilitatea Diviziei IT (imprimante, calculatoare, servere, UPS-uri, scanere).
• Anunta firma care ofera mentenanta pentru rezolvarea problemelor tehnice si a defectiunilor ce survin la echipamentele ITpentru a se deplasa in locatia unde a survenit o problema.Utilizeaza in acest scop aplicatia de ticketing pusa de dispozitia bancii de furnizorul de servicii. Urmareste permanet rezolvarea solicitarilor proprii.
• Asigura arhivarea proceselor verbale de predare -primire ce se intocmesc in cazul inlocuirii unui echipament defect cu firma ce ofera mentenanta in sucursalele/departamentele bancii
Educatie: studii superioare de preferat cu profil de tehnologia informatiei sau financiar-bancar sau economic
• Limbi straine: Engleza nivel mediu
• Experienta profesionala: minim 1 an in domeniul Helpdesk IT sau suport clienti sau relatii clienti
• Abilitati/ cunostinte specializate: Microsoft Office tools (Word, Excel, PowerPoint, Access, etc.), nivel mediu
Competente:
-atentie la detalii,
-logic in gandire,
-metodic,
-capacitatea de a rezolva rapid si corect sesizarile primite,
-flexibil si dispus sa lucreze in conditii de stres,
-disponibil pentru lucrul in ture.
Cu o experienţă de 18 ani de activitate, Banca Românească oferă clienţilor săi o gamă largă de produse şi servicii pentru persoane fizice şi pentru corporaţii.
În octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de Sud-Est, Grupul National Bank of Greece (NBG), a achiziţionat pachetul majoritar la Banca Româneasca S.A., deţinând în prezent 89,070% din capitalul social al acesteia. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) este un alt acţionar important, deţinând 10,209% din capitalul social al băncii.
Prin susţinerea financiară a grupului, capitalul Băncii Româneşti s-a majorat substanţial, ajungând în prezent la aproximativ 200 milioane Eur. Banca Românească dispune de o reţea naţională formată din 134 de sucursale, din care 36 sunt situate în Bucureşti şi 6 centre de afaceri.
Grupul NBG este cel mai mare grup financiar din Republica Elenă fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880. Începând cu octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York. Grupul NBG deţine o poziţie dominantă pe piaţa serviciilor financiare din Grecia, cu peste 1000 unităţi bancare în ţară şi în străinatate şi un portofoliu de 10 milioane de clienţi.
În afara activităţilor bancare specifice, Grupul National Bank of Greece desfaşoară în România o serie de alte operaţiuni în diverse domenii financiare. Dintre companiile mai reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se numără: NBG Securities Romania, Societatea de asigurare - reasigurare GARANTA, NBG Leasing IFN S.A şi NBG Factoring Romania.