Analist baze de date

ROMTELECOM

11-06-2014 | EXPIRA LA 11-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizează utilizarea şi încărcarea instanţelor de producţie în scopul asigurării prevederilor SLA;
Execută activităţile de administrare aplicaţii şi suport tehnic;
Analizează şi soluţionează opetrativ incidente;
Monitorizează şi analizează performanţa bazelor de date:
Analizează problemele tehnice ale bazei de date;
Propune măsuri de îmbunătăţire a performanţei bazei de date;
Oferă suport administratorilor bazei de date atunci când este necesar;
Participă la implementarea planurilor de release în aria de activitate prin actualizarea instanţelor de producţie:
instalare elemente RICE (rapoarte, interfeţe, conversii, extensii);
instalare patch-uri şi upgrade aplicaţii;
rulare data fix-uri;
operare configurări;
alte modificări;
Execută activităţile de creare, clonare, mentenanţă şi monitorizare a tuturor mediilor de lucru care nu sunt de producţie (testare, instruire etc.);
Analizează, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii eficiente în scopul alinierii la cerinţele de business;
Testează soluţiile tehnice furnizate de către organizaţiile de suport autorizate (ex: Metalink) şi informează Responsabilul de Aplicaţie despre rezultatele obţinute şi recomandarea propusă;
Rulează scripturi de diagnostic Oracle şi alte scripturi conform indicaţiilor primite de la furnizori;
Execută operaţiile de control şi raportare planificate, arhivare şi restaurare de loguri aplicaţie şi rapoarte;
Execută activităţile de gestiune a utilizatorilor în conformitate cu politicile şi procedurile in vigoare;
Auditează activităţile realizate în sistem în limitele posibilităţilor oferite de aplicaţie;
Execută întreţinerea documentaţiilor tehnice necesare pentru administrarea aplicaţiilor, consemnând schimbările;
Execută lucrărilor de întreţinere curentă conform graficului zilnic de lucru aprobat;
Testează şi implementează soluţii de imbunătăţire sau automatizare a sistemelor pentru scurtarea timpului de prelucrare şi diminuarea cheltuielilor;


CERINTE

Studii superioare, preferabil în domeniul IT;
Cursuri de specialitate în domeniul IT (în cazul în care nu are studii superioare în alt domeniu înafara de IT).
Experienţă demonstrată într-o poziţie similară şi/sau în administrarea SharePoint, Hyperion sau Oracle eBusiness Suite constituie un avantaj;
Experienţă minim 1 an în domeniul IT.
Cunoştinţe despre administrarea sistemelor şi aplicaţiilor MS SharePoint, Oracle eBusiness Suite, Hyperion, OBI EE+ şi altele;
Cunoştinţe administrare baze de date Oracle, MS SQL, ESSbase;
Cunoştinţe utilizare Unix, AIX, Linux, Windows Server;
Cunoştinţe solide SQL, PL/SQL;
Utilizare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Visio; Microsoft Projects, Internet, Outlook);
Cunoştinţe de limba română şi engleză – scris şi vorbit;
Abilităţi de comunicare;
Deschis schimbărilor;
Capacitate de colaborare şi lucru în echipă;
Atitudine şi gândire pozitivă;
Capacitate de respectare a angajamentelor asumate;
Dorinţă şi capacitate de a învăţa;
Capacitatea de a-şi recunoaşte limitele şi de a solicita sprijin pentru rezolvarea problemelor care îl depaşesc;
Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
Rezistenţă la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...