Job expirat
Postul nostru presupune coordonarea activitatilor din Departamentul de Analiza Calitativa; supervizarea si participarea la elaborarea metodologiei de lucru; supervizarea si redactarea rapoartelor de cercetare; participarea la intalnirile cu clientii in vederea elaborarii planului de cercetare si a prezentarii rezultatelor; comunicarea cu clientii pe tot parcursul contractului; elaborarea de propuneri de cercetare calitativa in functie de cerintele clientului; implicare activa in marirea protofoliului de clienti al companiei.
experienta in cercetarea de piata de cel putin 2 ani (focus grupuri, interviuri in profunzime), excelente abilitati de comunicare, sinteza si analiza, spirit inovativ, fluenta in limba engleza (scris, vorbit), capacitate de gestionare eficienta a situatiilor de criza, absolvent de ASE sau Sociologie, orientat pe rezultate, bune cunostinte a pietei de media si advertising din Romania si viziune de ansamblu, persoana proactiva, cu multe initiative si sistem solid de valori.
Ce iti oferim in schimb?
Dezvoltare profesionala intr-un mediu placut, motivant si profesionist, transfer de know-how permanent, plan de cariera, motivare si dezvoltare, salariu atractiv si bonusuri de performanta; training continuu, raport echilibrat program de lucru-timp liber.
Te asteptam alaturi de noi!