Analist Credite Non-Retail - Centrul Regional Servicii Clienti Bucuresti

BRD - Groupe Societe Generale

11-07-2013 | EXPIRA LA 10-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Efectueaza sarcinile de BO privind creditele si angajamentele aferente clientilor din gama NonRetail;

-Realizeaza analiza si gestiunea creditelor / angajamentelor pentru clienti, in stransa legatura cu interlocuitorii (ca de exemplu : consilieri de clientela, operatori BO, analisti urmarire, samd);

- Verifica corecta incadrare a clientului in categoria NonRetail;

- Verifica componenta dosarului de credit si a existentei documentelor in forma si continutul solicitat de normele interne;

- Solicita completarea dosarului (in cazul in care este necesar) Aceasta solicitarea trebuie efectuata in termen util astfel incat analiza dosarului sa fie finalizata la data fixata de catre conducere;

- Efectueaza interogarile CRB/CIP/Buletinul Insolventei/Registrul Comertului/Popriri/Labo OnLine si analizeaza rezultatele interogarilor;

- Realizeaza analiza creditelor si a altor angajamente si inainteaza documentatia spre avizare si respectiv aprobare in conformitate cu competentele de avizare/aprobare;

- Pe baza hotararii de aprobare, verifica constituirea garantiilor de la fondurile de garantare (daca e cazul – in functie de tipul de produs) ; redacteaza contractele necesare pentru punerea la dispozitie a creditului/angajamentului si le transmite spre semnare catre Front Office;

- Constituie dosarul banca in forma fizica si electronica si asigura actualizarea acestuia in stransa legatura cu colaboratorii interni;

- Realizeaza cotatia performantetei financiare la momentul reevaluarii si oricand este necesar;

- Realizeaza actualizarea gradului de acoperire cu garantii a creditelor/angajamentelor si transmite avizul pentru setarea in sistemele informatice.


CERINTE

Experienţă profesională:



-Experienta in analiza financiara, contabila si tehnici de analiza aplicate in activitatea de creditare aferenta clientelei persoane juridice.





Profilul candidatului:



- Cunoasterea produselor , normelor si procedurilor asociate clientelei persoanelor juridice;

- Cunoasterea sistemelor si aplicatiilor informatice specifice analizei dosarelor persoanelor juridice;

- Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar;

- Studii superioare;

- Capacitate de analiza;
- Atentie la detalii ;
- Abilitati de organizare.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a va alatura unei echipe de profesionisti;

Contract de munca pe durata nedeterminata.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.