Job expirat
- Identificarea potentialilor furnizori;
- Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- Organizeaza şi desfăşoara activitate de achiziţii;
- Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Intocmeşte şi analizează cererile de ofertă;
- Supervizează derularea contractelor;
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;
- Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de aprovizionare import/export;
- Mentinerea legaturii cu toate departamentele companiei;
- Abilităţi de comunicare si networking;
- Abilităţi de negociere si planificare;
- Cunoştinţe operare PC – pachetul Office la nivel avansat;
- Experienta in departamentul de achizitii reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea SAP- reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea limbii engleza la nivel avansat.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.