Analist cumparari (electrice)

IMSAT SA

11-09-2014 | EXPIRA LA 11-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Participa la elaborarea si negocierea contractelor cu furnizori
- Participa la selectarea si evaluarea furnizorilor de materiale si propune actualizarea bazei de date
- Actualizeaza si verifica periodic stocul de materiale, produse si materii prime
- Pe baza comenzilor de materiale, produse si materii prime, corelat cu stocul, cu capacitatile de depozitare si consumul estimat, stabileste graficul privind cantitatile si termenele de livrare pe baza carora urmeaza lansarea comenzilor de achizitionare
- Urmareste derularea comenzilor si intervine cu modificari sau completari la comenzi
- Pe baza documentelor de receptie (NIR, factura) propune decontarea de materiale
- Verifica depozitarea corespunzatoare a materialelor
- Face propuneri pentru planul de aprovizionare cu necesarul din tara si/sau import
- Asigura rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitatea materialelor achizitionate
- Emite comenzi, in conformitate cu specificatiile tehnice si de materialele primite de la celelalte Directii si Departamente si transmite aceste comenzi numai cu avizul Sefului de departamnet/Director DALSI
- Participa dupa caz, la descarcarea, manipularea, depozitarea, evidentierea si scoaterea din depozit a materialelor si echipamentelor
- Proceseaza ofertele tehnico-comerciale, referitoare la achizitia de materiale, produse si materii prime
- Ia masuri pentru preintampinarea formarii de stocuri supranormative si de valorificare operativa a celor disponibile
- Participa, impreuna cu beneficiarul, la definitivarea necesarului de aprovizionare
- Participa la targuri si expozitii de profil
- Indeplineste alte sarcini trasate si activitati care au legatura cu realizarea obiectivului departamentului, in conditiile legii


CERINTE

Postul este in Bucuresti, se subordoneaza Sefului Serviciu Aprovizionare si nu are persoane in subordine
Studii: superioare in domeniul electric
Limbi straine: engleza nivel avansat, franceza reprezinta avantaj
Experienta: minim 3 ani in domeniul achizitiilor electrice
Cunostinte software: Word, Excel, PowerPoint
Bune abilitati organizatorice, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, bune abilitati de comunicare, seriozitate.


BENEFICII OFERITE

Se ofera un salariu atractiv si mediu de lucru international, bonuri de masa, prime.


Numai candidatii selectati vor fi contactati


DESCRIEREA FIRMEI

Integrator de servicii industriale:
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale