Job expirat
SCOP:
Lucreaza impreuna cu echipa CRM concentrandu-si activitatea pe evaluarea eficientei campaniilor prepay, generarea de analize amanuntite privind baza de clienti pentru a imbunatati durata de retentie a clientilor in retea si rata de dezactivare a clientilor din segmentul prepay,
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Realizeaza masuratori sistematice a parametrilor specifici bazei de clienti prepay si analizeaza impactul campaniilor prepay: rata de adotpie, rata de dezactivare, impact asupra veniturilor;
- Lucreaza in diverse aplicatii: SPSS, SAS, Siebel, SQL si altele
- Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor.
- Genereaza analize amanuntite in baza de clienti, avand in vedere campaniile trecute si cele actuale;
- Analizeaza amanuntit segmentarea clientilor si analizeaza factorii de comportament al clientilor;
- Realizeaza profiluri ale clientilor dupa caracteristici de comportament si demografie;
- Identifica si comunica oportunitatile de imbunatatire a performantei in marketing;
- Coopereaza cu echipa dezvoltare pentru designul si stabilirea noilor campanii pilot, bazate pe analize generate din testari, urmarirea si masurarea campaniilor anterioare;
- Pregateste rapoarte ad-hoc in sprijinul campaniilor de marketing;
- Responsabil de gestionarea modelului ROI (intretinere, imbunatatiri, schimbari);
- Asigura controlul calitativ al rezultatelor campaniilor;
Cerinţele postului
Studii:
- Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau pregatire echivalenta sau experienta relevanta
Experienţa în muncă:
- Minim 2-3 ani experienta in analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, SQL, Visual Basic);
- Capacitatea de a-si insusi noi softuri utilizare pentru raportare si analiza campaniilor;
- Participare activa la munca in echipa;
- Dorinta de invatare continua
- Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
- Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor financiare sau de marketing;
- Orientare catre client si rezultate;
- Bune abilitati de planificare si organizare
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.