Job expirat
Asigura suport si defineste strategia aplicabila cazurilor complexe din portofoliul de Collection cu precadere pentru clientii corporate/business;
Evalueaza calitatea conturilor de creante si atribuie factori de risc prin generarea de rapoarte si analize;
Administreaza gestionarea tuturor conturilor restante, in scopul colectarii soldurilor;
Sprijina punerea in aplicare a noilor idei si proiecte care vor contribui la cresterea eficientei si cresterea gradului de satisfactie a clientilor;
Negociaza termene de plata in scopul colectarii sumelor restante si evitarii deconectarilor pentru neplata;
Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul diviziei in scopul imbunatatirii performantelor;
Analizeaza si evalueaza date/indicatori aferenti procesului de colectare, face recomandari pentru imbunatatire si implementeaza/ofera sprijin pentru implementarea masurilor necesare;
Supervizeaza/negociaza actiunile si efectueaza analizele necesare formularii unei propuneri de restructurare (in mod exceptional de recuperare prin procese legale de tip tranzactie), a creantelor pentru clientii din portofoliile alocate, propunere ce va fi supusa aprobarii conform limitelor de autoritate;
Evalueaza riscurile de neplata aferente aprobarii solicitarilor specifice de esalonare/amanare la plata a datoriilor aferente clientilor/partenerilor Romtelecom; recomanda aprobarea/respingerea solicitarilor conform rezultatelor evaluarii (riscului identificat);
Analizeaza si evalueaza riscurile, face propuneri si recomandari;
Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia parametrilor si o semnaleaza managementului;
Dezvolta specificatii ale cerintelor de business; serveste drept punct de legatura intre clientii interni si externi;
Se asigura ca problemele aparute in derularea unui proiect sunt identificate, urmarite, raportate si rezolvate in mod oportun;
Participa activ la implementarea proiectelor, se asigura ca toate detaliile acestora sunt îndeplinite, contribuie cu idei noi la realizarea proiectelor si se informeaza in permanenta asupra evoluţiei acestora; comunica clar si concis etapele proiectului, tuturor factorilor interesaţi din cadrul companiei;
Intocmeste rapoarte/analize complexe relationate de aria de colectare debite, in mod regulat sau la cerere;
Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul economic
Cel putin un an intr-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri si de date (dezvoltarea afacerilor/proceselor)
Cel putin 3 ani expunere la domeniul evaluare credit risc/control Credit Risc
Cel putin 2 ani experienta colectare debite
Expunerea la industria telecomunicatiilor reprezinta un avantaj
Implicarea/managementul proiectelor reprezinta un avantaj
Abilitati analitice si capacitate de sinteza avansate
Cunostiinte avansate de Microsoft Office, Power Point,SQL
Excelente abilitati interpersonale si de comunicare (la nivel de management)
Excelente abilitati de prezentare
Abilitatile de analiza financiara reprezinta un avantaj
Initiativa si decizie
Abilitati de planificare si organizare
Orientare catre rezultat si solutii
Abilitati de control si monitorizare
Abilitati de negociere
Limba engleza fluent
Spirit de echipa
Experienta relevanta in analiza financiara reprezinta un avantaj
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...