Job expirat
• Identifică necesarul de cercetare de piaţă al principalilor clienţi interni (Product Management, Vanzări, Comunicare, Retenţie, Customer Experience etc.) şi al Companiei, defineşte metodologia de cercetare pentru fiecare cerinţă, defineste / validează chestionarele, planifică şi monitorizează timpul de implementare şi validează corectitudinea rezultatelor cercetarii.
• Identifica soluţia cea mai eficientă din punct de vedere al costului / proiect.
• Prezintă rezultatele cercetarilor de piaţă clienţilor interni si recomandarile Departamentului Customer Intelligence şi solicită propuneri de acţiuni pe bază rezultatelor de la clienti.
• Intelege mediul macroeconomic în vederea analizării şi sintetizării factorilor de piaţă relevanţi care afectează compania pe piaţa de telecomunicatii.
• Furnizează analize customizate pentru diferite cerinţe ad-hoc, folosind bazele de date rezultate din cercetarile de piaţă anterioare.
• Furnizează analize complexe de telecom (profile de clienţi, recomandări de produse sau promoţii) utilizand atat datele de cercetare de piaţă, cât şi datele de competiţie şi datele interne ale Companiei.
• Joacă rol de consultant în cadrul echipelor de afaceri multi-funcţionale, cu scopul de a întegra alte surse de informaţii si de a ajuta la punerea în practică a rezultatelor cercetarilor de piaţă.
• Studii universitare finalizate - marketing / statistică / cibernetică / sociologie.
• Minimum 2 ani experienţă relevantă în domeniul cercetării de piaţă.
• Experienta in zona de client service din agentii de cercetare de piata sau intr-un departament de market research dintr-o companie multinationala (telecom, banci comerciale sau FMCG)
• Experienţă in toate fazele cercetarii de piaţă (design, analiza si raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.).
• Cunostinţe Microsoft Office (ex: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) şi de asemenea pachete de analiză statistică (SPSS, Statistica, SAS).
• Limba engleză fluent, vorbit si scris.
• Proactivitate şi determinare, gandire analitică.
• Cunoasterea tehnicilor de cercetare de piaţă.
• Experienţă în transpunerea cerinţelor în obiective de cercetare de piaţă.
• Creativitate în soluţionarea solicitărilor/ problemelor apărute.
• Bune abilitaţi de comunicare verbala, scrisă şi interpersonală, precum şi abilitaţi de prezentare, capacitatea de a lucra in echipa.
• Orientată catre detaliu, persoană organizată cu abilitaţi de management al timpului alocat proiectelor, abilitaţi de a finaliza analize, rapoarte intr-un timp scurt, capacitate de a lucra sub presiune.
• Flexibilitate şi capacitatea de a realiza multiple responsabilitati.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...