28-10-2016 | EXPIRA LA 27-11-2016
Job expirat
SCOP: Consolideaza si analizeaza raporate si situatii interdepartamantale in scopul dezvoltarii acestora cu o frecventa lunara sau ad-hoc, propune si analizeaza procese in cadrul departementelor cu care interactioneaza in vederea eficientizarii lor.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Mentinerea relatiiei cu stakeholder-I interni si exterini si gestionarea asteptarilor in vederea atingerii obiectivelor companiei
Colaboreaza cu departamentele implicate in vederea creerii de raporte saptamanale, lunare sau ad-hoc
Identificarea la timp a riscurilor și a problemelor rezultate din analizele complexe, si propunerea de actiuni in vederea depasirii acestora
Intretine relatia cu coordonatorii functiunilor din cadrul companiei, in scopul sustinerii activitatii lor precum si pentru a colecta date relevante pentru raportarile lunare.
Elaboreaza propuneri si eficientizari ale proceselor si business-ului pe baza unor analize complexe;
Colaboreaza cu departamentele pentru a se asigura de respectarea tuturor cerintelor solicitate;
Asigura suport in activitatea de planificare, de luare a deciziilor si de implementare a politicilor la nivelul companie
Coordonare proiecte si subproiecte in vederea eficentizarii proceselor din cadrul companiei
Studii:
Studii superioare finalizate cu licenta;
Experienţa în muncă:
Minim 2 ani experienţă in analiza de business. Reprezinta un avantaj implicarea in proiecte cu analize financiare sau sales.
Minim 1 an de experienta in implementarea de proiecte; domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune abilitati de time management
Foarte bune cunostinte de analiza si sinteza;
Bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitatea de a lua decizii rapide;
Orientare spre rezultate;
Orientare catre client;
Spirit de echipa; Adaptare la schimbare
Excelente abilităţi de comunicare;
Abilităţi de abordare şi soluţionare a problemelor;
Atitudine proactivă;
Spirit de iniţiativă;
Flexibilitate;
Cunostinte de limba angleza –nivel avansat
Microsoft Office (Power Point, Excel) – nivel mediu
Pozitia este pe o perioada determinata.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.