11-08-2015 | EXPIRA LA 10-09-2015
Job expirat
SCOP: Creaza rapoarte si analize de marketing cu privire la clienti, produse si servicii, obiective si rezultate online pentru serviciile fixe si mobile de core si non-core, cu scopul de a facilita activitatile online, de a evalua eficienta actiunilor intreprinse de activitatile de marketing, a serviciilor si functionalitatilor web.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Dezvolta, implementeaza si monitorizeaza afacerile de zi cu zi si initiativele privind clientii online si produsele/serviciile aferente;
- Implementeaza eficient actiuni de marketing cu privire rapoartele de analiza;
- Efectueaza analize de piata bazate pe surse interne si externe pentru a sprijini activitatea online pentru serviciile fixe si mobile core si non-core;
- Defineste concluzii, pregateste si prezinta propunerile de business in scopul de a imbunatati rezultatele, colaborand atat cu colegii de departament cat si cu colegi din departamentele core si non-core.
- Inteleage, lucreaza si face propuneri asupra diferitelor modele de business si notiuni generale de KPI online si financiari.
- Oferă feed-back echipei în ceea ce priveşte estimarea cotei de piata pentru produsele online fixe si mobile core si non-core aflate in dezvoltare;
- Efectueaza analize complexe privind baza de clienti online si monitorizeaza bugetele in general si in special in relatia cu tertii/partenerii in vederea atingerii si respectarii obiectivelor de buget;
- Este responsabil de analiza bazei de clienti din segmentul online, incluzand rapoartele standard privind comportamentul acestor clienti, in vederea cresterilor veniturilor.
Studii:
- Studii superioare, de preferinta Comert sau Marketing;
Experienţa în muncă:
- 2-3 ani experienta in analiza pietei de business/ finante/marketing;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte solide de analiză şi raportare a datelor, structurarea bazelor de date procesele de business şi IT, sisteme şi aplicaţii;
- Cunostinte de lucru cu Google Analytics, Statistici de Navigare, Web ICCA, Gecad Panel;
- Puternice abilităţi analitice;
- Excelente abilitati de raportarea si analiza;
- Foarte bună cunoaştere a aplicatiilor din pachetul Microsoft Office (Excel/Access);
- Limba engleza nivel avansat este obligatore.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.