15-10-2014 | EXPIRA LA 14-11-2014
Job expirat
SCOP:
Particularizeaza strategia imobiliara fata de nevoile de business ale clientilor interni. Este responsabil pentru modelarea financiara in scopul asigurarii unei abordari strategice, unitare si eficiente la nivelul portofoliului de active imobiliare, in scopul de a reduce cheltuielile operationale, de a maximiza valoarea activelor si de a identifica noi oportunitati de afaceri.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Acorda suport de specialitate structurilor din cadrul Diviziei Proprietati Imobiliare Romania prin activitati de consiliere, analiza financiara, modelari, raportari etc pentru Departamentul Comercial Proprietati Imobiliare Romania si celorlate structuri organizatorice din cadrul diviziei, precum si pentru clientii de afaceri interni in intocmirea corecta a initiativelor / proiectelor specifice;
• Efectueaza activitati de modelare financiara a portofoliului de active imobiliare in scopul propunerii de initiative de eficientizare;
• Efectueaza analize financiare pentru proiecte, tranzactii si formuleaza propuneri de optimizare a portofoliului de active imobiliare;
• Efectueaza analize financiare in scopul de a maximiza randamentul total pentru fiecare activ alocat si de a identifica optiunitati de imbunatatire a performantelor;
• Dezvolta si distribuie periodic rapoarte de gestionare a activelor pentru management;.
• Dezvolta si actualizeaza baza de date si instrumentele de lucru pentru modelele de analize financiare customizate pe fiecare categorie de tranzactie;
• Actualizeaza modelele financiare cu ipoteze de piata de actualitate, sustinute cu informatii din surse credibile;
• Coordoneaza procesele de evaluari externe si reevaluari periodice ale portofoliului.
Studii:
• Studii superioare (economice);
Experienţa în muncă:
• Minim 5 ani intr-o organizatie multinationala/firma de audit, in activităţi de analiză si modelare financiară;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Abilitati de operare cu diverse sisteme/ programe informatice financiare: ORACLE, SAP, etc;
• Cunostinte de operare PC : Ms Office (Excel , Access, Word, Power Point) - nivel avansat;
• Cunostinte modele financiare complexe;
• Capacitatea de a lucra in conditii de sarcini multiple ce necesita prioritizare;
• Bune abilitati de planificare si organizare;
• Bune abilitati de analiza si sinteza;
• Orientare catre client, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra in echipa;
• Persoana activa, foarte organizata cu spirit de initiativa, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
• Cunostinte de limba engleza scris/vorbit – nivel avansat
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.