17-06-2015 | EXPIRA LA 17-07-2015
Job expirat
SCOP:
Participa la procesul de raportare a vanzarilor si la cel de comisionare a agentilor din canalele de vanzari, efectueaza rapoarte, analize si studii economice necesare in analiza de business, in vederea dezvoltarii de strategii si tactici de afaceri si evaluarea ulterioara a rezultatelor acestora.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
•Este responsabil cu calculul comisioanelor de vanzari pentru canalele de vanzari interne si externe conform schemelor de comisionare aprobate pentru fiecare canal;
•Efectueaza periodic sau la cerere rapoarte privind comisioanele de vanzari ale Diviziilor si Directiilor de Vanzari, in termenele stabilite, asigurandu-se ca sursele informatiilor sunt corecte;
•Pregateste studii statistice privind conditiile de afaceri si tendintele acestora si trage concluzii relevante pentru a contribui la realizarea obiectivelor de afaceri alecompaniei;
•Pregateste rezultate financiare periodice (lunare / trimestriale / semestriale / anuale) si asigura analiza, interpretarea si raportarea acestora conform instructiunilor primite de la superiorul direct;
•Propune imbunatatirea metodelor de lucru si de analiza si contribuie la adaptarea continua a acestora la cerintele de business;
•Consiliaza structurile de suport vanzari, conform solicitarilor acestora, si isi informeaza superiorul direct in problemele ridicate de canalele de vanzari si ajuta la evaluarea acestora;
•Efectueaza studii si analize speciale, determina valoarea vanzarilor executate si impactulacestora in calcularea veniturilor la nivelul directiilor de vanzari;
•Analizeaza si consolideaza informatiile primite din diverse surse si aplicatii IT, interpreteaza rezultatele, se asigura de transmiterea corecta a acestora si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea procedurilor, in limitele competentelor;
•Semnaleaza superiorului direct orice neregula, situatie atipica sau diferita fata de standardele existente din vanzari sau observate pe baza rapoartelor/analizelor efectuate;
•Face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor de business stabilite de catre companie, in limitele competentelor;
•Organizeaza, arhiveaza si pastreaza toate documente si fisierele (in toate stadiile lor: sursa, lucru si finale).
Studii:
•·Studii superioare, economice sau tehnice
Experienta in munca:
•Cel putin 1 an de experienta in prelucrarea bazelor de date si a analizelor statistice.
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
•Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
•Bune abilitati de analiza si sinteza;
•Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
•Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
•Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
•Orientare catre rezultate;
•Orientare catre client;
•Bune abilitati de comunicare si prezentare;
•Limba engleza – nivel mediu.
Sunt disponibile 2 pozitii, pe perioada determinata, pana la intoarcerea titularilor din CIC.
Daca identifici multe aspecte comune cu profilul cautat, asteptam CV-ul tau .
Numai candidatii eligibili vor fi selectati.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.