17-06-2015 | EXPIRA LA 17-07-2015
Job expirat
Analizeaza comportamentul de utilizare si consum al clientilor pentru produsele de voce fixa si mobila;
- Analizeaza vanzarile, baza de clienti si deconectarile cu detalii pe tipuri de clienti, regiuni, produse, canale de distributie si alte parametrii relevanti pentru business;
- Analizeaza evolutia veniturilor totale si medii pe clienti si tipuri de produse si oferte;
- Comunica managementului aparitia unor trenduri diferite in evolutia vanzarilor, veniturilor si deconectarilor, precum si motivele schimbarilor de trend si propune recomandari pentru imbunatatirea ofertelor / produselor existente;
- Coordoneaza realizarea de calcule financiare (Business Cases) pentru estimarea impactului financiar al ofertelor comerciale si recomanda strategia optima de pret pentru oferta/produsul ce trebuie lansat;
- Monitorizeaza indicatorii stabiliti si agreati in cazul fiecarui business case cu superiorul direct sau cu responsabilul de produs/campanie(de ex.venituri totale precum si pe utilizator (ARPU) realizate dupa lansarea ofertei/produsului versus calculatia initiala);
- Intocmeste grafice si tabele pentru prezentari sau includere in rapoarte, analizeaza evolutia principalilor indicatori conform business case-ului fiecarui produs/ campanie si o semnaleaza managementului;
- Pregateste rapoarte periodice (lunare/trimestriale/semestriale si anuale) necesare structurilor de dezvoltare si mangement al produselor pentru segmentul de clienti B2B (personae juridice) si asigura analiza, interpretarea si raportarea acestora conform instructiunilor primite;
- Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei (din punct de vedere pret, beneficii) astfel incat acestea sa isi pastreze atractivitatea pe piata si in acelasi timp sa asigure realizarea obiectivelor de venituri si profitabilitate ale companiei;
- Monitorizeaza evolutia si performanta lunara pentru fiecare oferta / campanie comerciala si explica devierile de la obiective, anticipand potentialele abateri de la plan;
- Contribuie la implementarea proiectelor comune la nivel de Grup pentru a asigura alinierea la politicile acestuia si implementarea celor mai bune practici pentru optimizarea designului ofertelor comerciale.
Studii:
- Absolvent de studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie.
Experienţa în muncă:
- Minim 2 ani experienta intr-un mediu expus analizelor proceselor de afaceri sau dezvoltare de produs, de preferat in telecomunicatii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte avansate de Excel si/sau Access;
- Experienta in lucrul cu SAP / Business Objects sau abilitati in generarea de query-uri pe baza specificatiilor de business primite reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea softurilor de analiza statistica (SPSS/SAS) reprezinta un avantaj;
- Fire proactiva, organizata, riguroasa;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor;
- Excelente abilitati de prezentare;
- Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Bune abilitati de comunicare;
- Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit.
Doar candidatii eligibili vor fi contactati!
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.