Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala care activeaza in domeniul bancar.
Responsabilitati:
- verificarea si analiza documentelor prezentate de clientii (micro si persoane fizice) care solicita produse de creditare
- verificarea in bazele de date atat pentru solicitant/asociat/administrator
- verificarea in bazele de date interne ale bancii toti clientii care solicita produse de creditare
- verificarea aspectelor legale garantii impreuna cu consilierul juridic sau specialistul operatiuni retail cu atributii in verificarea documentelor de proprietate, analiza informatiilor obtinute
- intocmirea si verificarea documentatiei de creditare
- inaintarea propunerii de aprobare/respingere a cererii de credit impreuna cu rezultatele verificarilor
Contract initial pe perioada determinata de 1 luna, cu posibilitate de prelungire.
- experienta in activitate cu dosare de credite;
- studii superioare economice;
- cunostinte cu privire la operatiuni de back-office (gestiune interna/ casierie) in sistemul bancar sau similar;
- cunostinte avansate de operare PC;
- cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
- abilitatea de a lucra cu documente si cifre.
Pachet salarial:
- 1200 lei net + tichete de masa
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.
Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).