10-09-2015 | EXPIRA LA 10-10-2015
Job expirat
Descriere post:
Analistul financiar este responsabil pentru pregatirea situatiilor financiare si pentru procesul de raportare interna pentru management, precum si pentru rezonabilitatea altor rapoarte financiare, care inlclud, fara a se limita la pachetele de informatii pentru asistarea deciziilor, in cadrul procesului integrat de planificare si management al performantei afacerii.
Responsabilitati principale:
- Lucreaza ca un contributor independent in cadrul unei componente a departamentului “Record to report”, care include : tranzactii cu parti afiliate, contabilitate generala, contabilitate mijloace fixe, reconcilieri, inchidere de perioade contabile, raportare financiara statutara si pentru management, asigurarea calitatii si integritatii datelor;
- Analistul financiar este responsabil pentru integritatea, calitatea si rezonabilitatea procesului de raportare statutara si pentru management, care include fara a se limita la exercitiile trimestriale de raportare;
- Raportarea informatiilor solicitate de catre fiecare entitate legala sau entitate de management la termenele si cu frecventa definite in cadrul procesului de planificare si management al performantei afacerii. Aceasta activitate include printre altele pregatirea, revizuirea, analiza variatiilor semnificative, evaluarea rezonabilitatii soldurilor conturilor contabile si aplicarea corecta a standardelor de raportare interna si a standardelor de raportare financiara internationala;
- Identificarea variatiilor semnificative folosing un formular pre-definit
- Analiza in detaliu a variatiilor soldurilor contabile fata de perioada precedenta si / sau fata de ultima perioada de previziune.
Principalele cerinte:
- Studii superioare in domeniul economic/financiar/ business;
- o certificare din domeniul financiar/contabil recunoscuta la nivel international, obtinuta sau in curs de a fi obtinuta: ACCA, CIMA etc., constituie un avantaj;
- experienta anterioara in domeniul analizei financiare, minim 2 ani, de preferat in domeniul FMCG;
- experienta anterioara in utilizarea SAP sau a aunui ERP similar;
- capacitate de analiza, atentie la detaliu;
- expunere anterioara la munca in proiecte;
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, orice alta limba straina cunoscuta constituie un avantaj.
Aceste posturi reprezinta oportunitati de dezvoltare a carierei pentru candidatii care au studii in domeniul economic si experienta in analiza financiara de minim doi ani, de preferat in domeniul FMCG.
Doar candidatii considerati eligibili for fi contactati pentru etapa urmatoare din procesul de selectie. Multumim.
HR SmartView Consulting is an agile and fast growing talent solutions provider in areas of search and selection, training for HR professionals, implementation of assessment solutions, HR processes related business consultancy and outplacement projects. We are members of Talent Q international group which specializes in psychometric on-line assessment tools.
Our recruitment consultants possess a sound understanding of labour market and business environment having worked in local and international projects. They use easily various methods of finding best talent for the roles they need to fill in, varying from traditional recruitment to direct search and approach.
HR SmartView Consulting
Address: Intrarea Catedrei, 27, Sector 1, Bucuresti.
www.hrsmartview.ro