29-01-2015 | EXPIRA LA 28-02-2015
Job expirat
SCOP:
Intocmeste rapoarte si analize privind investitiile de capital, cu scopul de a fi folosite de catre top management in activitatea de monitorizare si ca suport decizional.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Intocmeste si intretine maparea diferitelor tipuri de coduri de proiect şi se asigură că sunt corect implementate în sistem, in conformitate cu instructiunile in vigoare;
Gestioneaza cataloagele specifice activitatilor de monitorizare a investitiilor in Excel cat si in aplicatia SPIDO in scopul controlului si urmaririi proiectelor de investitii;
Se asigură, in colaborare cu superiorul direct si cu Controller-ii fiecărei unităţi de afacere, de incadrarea si raportarea corectă a proiectelor de investitii;
Analizeaza, verifica si solicita modificari dupa caz pentru informatiile si ipotezele de afaceri, etapele proiectelor, oportunitatile si alternativele, beneficiile si riscurile solutiilor prezentate in Business Case-urile propuse la aprobare, pentru proiectele de investitii;
Se asigură că viza de buget este acordată corect, prin incadrarea si alocarea corecta a proiectelor de investitii in bugetele aprobate. In situaţiile incerte, escaladează problema către seful ierarhic superior;
Verifica parametrii proiectelor de investitii (cost driveri, indicatori financiari: IRR, NPV, Payback etc) si escaladeaza deviatiile la seful ierarhic superior, la managerul de proiect si la controller-ii fiecarei unitati de afaceri;
Monitorizeaza conform instructiunilor bugetul de investitii. Escaladeaza deviatiile la seful ierarhic superior si la controller-ii fiecarei unitati de afaceri;
Intocmeste rapoarte periodice sau rapoarte ocazionale privind investitiile de capital ale companiei conform cu cerintele interne si de grup;
Propune noi rapoarte, in conformitate cu cerintele managementului intern si de grup sau din proprie initiativa;
Analizeaza realizarile financiare si in timp a investitiilor aprobate prin rapoarte periodice (lunare, trimestriale, anuale) si adhoc si comunica conform instructiunilor rezultatele analizelor catre seful ierarhic superior si/sau top management;
Colecteaza, consolideaza si raporteaza, in cooperare cu departamentele implicate indicatorii financiari si non financiari de performanta solicitati de grup si sau intern;
Ruleaza , prelucreaza , analizeaza si prezinta rapoarte lunare sau la cerere care sa clarifice probleme legate de contabilitate;
Colecteaza si consolideaza propunerile de la structurile organizationale privind bugetele anuale de investitii solicitate necesare prezentarii si aprobarii bugetului anual de investitii;
Se asigura de incadrarea in termenele si in target-urile stabilite si solicitate de grup si/sau intern a rapoartelor si analizelor periodice sau ocazionale.
Studii:
Studii superioare in domeniul financiar / economic;
Master sau alte calificari specifice reprezinta un avantaj;
Experienţa în muncă:
Minim 4 ani de experienta in cadrul departamentelor financiare, minin 2 ani de experienta in analiza financiara;
Experienta in industria telecom constituie un avantaj;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune cunostinte de RAS/IFRS;
Foarte bune cunostinte a limbii engleze;
Foarte bune abilitati de utilizare a calculatorului Excel, Word, Power Point, Think cel, ERP
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
Abilitati de comunicare si prezentare;
Spirit de echipa;
Atentie la detalii.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.