Job expirat
• Asigura asistenta necesara managerului de contract prin coordonarea activitatilor financiare ale contractelor din aria de responsabilitate;
• Coordoneaza activitatile de previziune si inchidere de luna ale contractelor alocate; analizeaza deviatiile si raporteaza rezultatul financiar, comportandu-se ca un expert in aria acoperita;
• Sprijina dezvoltarea de modele financiare care sa permita evaluarea performantei financiare comparativ cu asteptarile Planului initial, Bugetului si ale Previziunii anuale. Asista la analiza productivitatii si raportarea catre alte departamente implicate;
• Controleaza impactul financiar asupra contractelor – incluzand, insa fara a se limita la angajatii HP, sub-contractori de servicii, produse harware sau software. Ofera suport in luare deciziilor.
• Furnizeaza analiza financiara si suport intru-un mediu complex, exprimand o intelegere solida a nevoilor de business cu scopul de a identifica cea mai buna metoda de indeplinire a obiectivelor;
• Se preocupa activ de invatarea si imbunatatirea continua pentru a contribui la indeplinirea obiectivelor echipei de contract, precum si a celei de finante;
• Identifica oportunitati de imbunatatire a proceselor si politicilor departamentului si contribuie la crearea acestora. Participa la initiativele din business la nivel de subregiune/departament/contract.
• Intocmeste analize financiare ad-hoc pentru a raspunde cerintelor contractelor si initiativelor globale/regionale din organizatie;
• Realizeaza analiza lunara a balantei de verificare intr-o maniera eficienta, corecta si in timp util.
• Valideaza extrase din balanta de verificare si ofera explicatii corecte in cadrul raportarilor pentru management; analizeaza si intelege miscarile lunare la nivel de cont de balanta. Sintetizeaza si comunica modificarile inregistrate.
• Asigura ca veniturile si costurile sunt recunoscute in conformitate cu politicile HP definite in Manualul financiar contabil (AFM) precum si cu prevederile US GAAP;
• In situatia aparitiei unor tranzactii gresite, lucreaza cu departementul corespunzator in vederea corectarii. In mod proactiv ia masurile necesare pentru a corecta erorile depistate precum si impunatatirea proceselor pentru a reduce la minim apariatia unor astfel de erori in viitor;
• Realizeaza analize ad-hoc pentru a raspunde in mod corespunzator nevoilor din business, precum si ale celor din controllership;
• Creeaza si mentine un plan de continuitate ce presupune o documentare corespunzatoare responsabilitatilor aferente;
• Indeplineste functia de reprezentant al activitatii financiare in cadrul echipelor multi-functionale;
• Asigura training si mentorat pentru colegi in diverse procese si sisteme ultilizate;
• Colaboreaza cu business-ul pentru a dezvolta un plan financiar pe termen scurt (1an) si lung (5 ani), aliniat planului de business, care sa permita urmarirea si reconcilierea discrepantelor dintre obiectivele de nivel inalt/strategic cu cele pe termen scurt/operationale atunci cand este implicat in procesul de planificare pe termen scurt;
• Realizeaza analiza financiara si transactionala pentru functia financiara sau o zona de activitate din business prin extragerea si analiza datelor pe baza carora se pot formula recomandari.
Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, un Analist Finaciar_lb Germana.
Candidatul ideal:
• Studii superioare cu specializare in domeniul economic sau administrarea afacerilor;
• Cunostinte avansate de limba engleza (vorbit si scris);
• O buna intelegere a principiilor contabile si de analiza financiara, avand cunostinte si in cea ce priveste recunoasterea veniturilor;
• Dedicat si dorinic de autodepasire si invatare continua;
• Abilitate de invatare rapida si aplicare a cunostintelor in rezolvarea problemelor;
• Abilitatea de a conduce in cadrul proceselor si de a lucra in echipa pentru a asigura coeziunea si dezvoltare unei intelegeri comune;
• Cunostinte solide de business;
• Abilitati bune de lucru in echipa;
• Proactivitate si flexibilitate; lucru independent;
• Abilitatea de a prioritiza sarcinile in vederea respectarii termenelor limita;
ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro
ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro
BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro
CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro
IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro
ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro
PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro
PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro
SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro
TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro