28-04-2015 | EXPIRA LA 28-05-2015
Job expirat
SCOP: Consolideaza si analizeaza bugetele departamentale, asista in procesele de elaborare a bugetului anual al companiei si de previzionare trimestriala si planificare financiara pe termen lung conform ariei de responsabilitate desemnata de superiorul direct, cu scopul de a asigura o imagine clara si corecta asupra rezultatelor financiare curente ale companiei precum si a celor estimate.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Dezvolta si actualizeaza modele de business bazate pe dezvoltarea curenta a afacerii in concordanta cu politicile si procedurile companiei;
Se implica activ in procesul de planificare, (declaratie de profit operational, balanta, flux de numerar si alte rapoarte) cu scopul de a actualiza bugetele si planul de afaceri (inclusiv planuri pe termen lung) cu informatii concrete;
Creaza scenarii plecand de la diferite ipoteze pentru bugetul anual si pe 4 ani in baza targetelor primite si a colaborarii cu toate ariile implicate;
Creaza modele (Venituri si Cheltuieli, Balanta, Flux de Numerar) pentru noile servicii si pentru analiza rezultatelor financiare si statistice;
Pregateste rapoarte incluzand date nonfinanciare (abonati, tipuri de abonamente, minute etc) la cererea sau in conformitate cu definitiile Grupului;
Creaza modele financiare cu dubla verificare pentru informatiile legate de buget si furnizeaza superiorului direct informatii care sa reflecte variatiile semnificative relative la istoric;
Mentine, imbunatateste si actualizeaza modelele actuale legate de bugetare;
Culege informatii privind activitatea companiei din diverse departamente, le investigheaza si le analizeaza;
Colaboreaza strans cu departamentele din cadrul functiunilor de Marketing si Vanzari in probleme legate de subventii, comisioane, utilizatori si analiza preturilor;
Analizeaza informatiile, prezinta bugetul si il adapteaza conform solicitarilor beneficiarilor interni/externi;
Investigheaza cauzele diferentelor dintre rezultatele planificate si actuale, conform solicitarilor superiorului direct;
Colaboreaza strans cu echipa IT pentru modificari sau actualizari ale sistemului informatic;
Urmareste si se informeaza cu privire la modificarea standardele contabile, fiscale, legislative, statistice atat romanesti cat si internationale.
Studii:
Diploma studii economice superioare;
Studii ACCA reprezinta un avantaj.
Experienţa în muncă:
Experienta in industria telecom constituie un avantaj;
Experienta in analiza financiara, de minim 3 ani.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte avansate Excel;
Cunoasterea sistemelor informatice (DW, ERP);
Cunostinte avansate de limba engleza;
Abilitati de prezentare;
Orientare catre client;
Bune abilitati de analiza si sinteza;
Orientare catre rezultat;
Spirit de echipa;
Atentie la detalii;
Bune abilitati de planificare si organizare.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.